نمايندگي نيكون

اطلاعات انواع گوشي وموبايل

نمايندگي نيكون

۴ بازديد

   نمايندگي نيكون

رفتار و گفتار مديريت مركز، گوياي اخلاقي مشتري مدارانه است و تاثير مستقيم بر رفتار كاركنان شركت دارد. تعهد در قبال مشتريان عزيز اصلي ترين ركن در ارائه ي خدمات بهتر مي باشد. كاركنان بايد فلسفه خدمت به مشتري را به طور دائم تقويت كرده و براي بهبود مستمر آن كوشش كنند. بدين طريق است كه سازمان مي‌تواند مشتريان خود را حفظ نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.