سوني از لپ تاپ هيبريدي Duo 13 با صفحه كليد كشويي پرده برداشت

۲ بازديد

سوني از لپ تاپ هيبريدي Duo 13 با صفحه كليد كشويي پرده برداشت

    امروز صبح سوني چند لپ تاپ جديد را معرفي كرد كه در بين آنها نسخه 13 اينچي Vaio Duo نيز به چشم مي‌خورد. اين لپ تاپ از همان طراحي كشويي سوني كه پيش از اين در نسخه 11 اينچي Duo 11 شاهد آن بوديم، بهره مي‌برد و صفحه كليد فيزيكي آن به قسمت پشت صفحه نمايش جمع مي‌شود تا كاربر به راحتي قادر به استفاده از آن به عنوان تبلت نيز باشد. در Duo 13 ترك‌پد اضافه شده و امكان استفاده از قلم ديجيتايزر نيز ميسر شده است.
صفحه نمايش Duo 13 از فناوري TRILUMINOS سوني پشتيباني مي‌كند. اين فناوري براي نمايش دقيق و طبيعي رنگ‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. فناوري ديگري كه كمپاني ژاپني توليد كننده اين لپ تاپ در آن بكار گرفته، X-Reality است كه با آناليز محتوا و افزايش پيكسل‌هايي كه از دست رفته‌اند، كيفيت تصوير را افزايش مي‌دهد. اين لپ‌تاپ همچنين از فناوري ClearAudio+ سوني براي ارتقاء سطح كيفي صداي در حال پخش، پشتيباني مي‌كند.
صفحه نمايش ابزار تبديل شدني Duo 13 مجهز به پنل OptiContrast است كه حساسيت لازم براي يادداشت برداري يا نقشه كشي و نقاشي را به كمك قلم، ايجاد مي‌كند. پس اگر قصد داريد از قلم ديجيتايزر در لپ تاپ خود استفاده كنيد احتمالا Duo 13 مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي مناسب براي اين كار باشد.
        Duo 13 حتي زماني كه در حالت استندباي قرار دارد باز هم قادر است تا ايميل، پيام‌ها يا ديگر محتواي مورد نظر كاربر را بروز نمايد. كاربر حتي مي‌تواند تعيين كند كه بروز رساني‌هاي نرم افزاري نيز در حالت استندباي انجام شوند.
سوني ادعا كرده كه طول عمر باتري Duo 13 يك روز است يعني بدون نياز به شارژ باتري قادر خواهيد بود از آن به مدت يك روز كاري استفاده كنيد.
Duo 13 مجهز به صفحه نمايش 13.3 اينچ با رزولوشن 1080p است و حدود 1.95 سانتي متر ضخامت دارد. لولاي پشت دستگاه هر چند ظريف و باريك است، اما كاملا مقاوم و مستحكم ساخته شده و نيازي به نگراني براي شكسته شدن آن وجود ندارد.
از جمله مشخصات فني Duo 13 مي‌توان به 4 گيگابايت حافظه رم، پردازنده i5 از خانواده Haswell، گرافيك يكپارچه شده با پردازنده، حافظه ذخيره سازي SSD با ظرفيت 128 گيگابايت و يك باتري 6320 ميلي آمپرساعتي كه بنا به ادعاي سوني 15 ساعت دوام مي‌آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.